co z tego że kiedyś w przyszłości wybudują te autostrady jak stawki za przejazd będą zaporowe i niewiele ludzi będzie z nich korzystać.
problemy z turbiną a wilgotność powietrza
Zwiń
X
-
problemy z turbiną a wilgotność powietrza
Panowie!
Mam następujący problem, w mojej Octavii I 2004; 1,9 TDi 130 KM, zaobserwowałem jakiś czas temu iż po trzech tygodniach postoju w porcie, mieszkam w Gdyni, po uruchomieniu było wszytko ok, ale później turbina zupełnie odmówiła posłuszeństwa, mechanik specjalista z Rumi, powiedział że styki zaśniedziały od słonej wody i tyle, nie dojechałem na diagnostykę a wszystko wróciło do normy, więc odpuściłem sobie wizytę a telefonicznie umówiliśmy się na bliżej nieokreślony termin,
Jeździłem więc, czasami wydawało mi się że turbina łapie nieco wyżej ale działa, wczoraj cały dzień padało, było wilgotno dziś rano kiedy wracałem do domu z roboty, to samo... więc zależne to jest od wilgotności??? o co chodzi ??? do kogo mam się zwrócić w trójmieście Pomocy!!!!
-
-
kptand,
Praca turbiny nie ma większego związku z wilgotnością powietrza,mało tego do turbiny nie idą żadne styki wiązki elektrycznej a tylko streowanie podciśnieniami do zmiennej geometrii łopatek.Jeśli masz takie objawy jak piszesz to trzeba sprawdzić czy nie zacina się kierownica zmiennej geometrii łopatek jeśli tak to turbina do czyszczenia.
Ale ja bym obstawał przy zakłuceniach przewodów przy pompowtryskiwaczach wiązka do przejrzenia.
Pozdrawiam.Skoda Fabia Combi jeżdzi i trąbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Dzięki serdeczne, na piątek się umówiłem, v tech, i powiedział podobnie, trochę to brzmi niepokojąco ale potem dodałeś że do czyszczenie, pytanie na czym polega czyszczenie turbiny, ile to trwa i jaki mniej więcej jest koszt, co do tych styków to myślisz że na diagnostyce to wychwycą?
Dzięki za odp, czekam na jeszcze :roll:
Pozdrawiam serdecznie
Komentarz
-
-
czyszczenie polega na rozebraniu całej turbiny i wyczyszczeniu jej z całego syfu, który blokuje kierowniczki
w google sobie wpisz czyszczenie i wyskoczy Ci nawet tutorial jak zrobić to samemu, chodź nie polecam jeśli nie znasz się jeszcze tak dobrze
koszt zależy od serwisu.. wydaje mi się, że gdzieś od 400zł do 600zł powinno się zamknąć..
ja jedynie moge powiedzieć, że mi czyszczenie nie pomogło i turbo 2 miesiące po czyszczeniu musiało iść do regeneracji ale to dłuższa historia.
pozdrawiam.
spróbuj może też podmienić N75 z N18.VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM
Komentarz
-
Komentarz